۴ افزونه ضروری وردپرس – ۴ شگفت انگیز وردپرس!

سلام دوباره خدمت همراهان و دنبال کنندگان وردپرسی سایت کدنویس ، اینبار میخواهیم ۴ افزونه ضروری وردپرس که هر سایتی باید اون رو برای شروع کار در خودش داشته صحبت کنیم.

حتما خیلی افزونه وردپرس امتحان کردید و خیلی جست و جو کردید تا ببینید چه افزونه وردپرس خوبی پیدا میکنید تا بر روی سایتتون نصب کنید!

در اینجا میخوام ۴ افزونه ضروری وردپرس رو بهتون معرفی کنم تا زمانی که سایتی رو راه اندازی کردید در قدم اول بدانید چه افزونه‌هایی برای سایتتان ضروری هستش

این ۴ افزونه ضروری وردپرس از افزونه‌های رایگان هستند که نسخه پولی هم دارند اما فعلا بنده نسخه رایگان افزونه‌ها رو بهتون معرفی میکنم تا دونه به دونه نسخه‌های ویژه این افزونه‌ها رو براتون قرار بدم و شما میتونید از نسخه‌های پولی استفاده کنید

اکیسمت – Akismet

افزونه وردپرس Akismet

حتما اگر با وردپرس کار کرده باشید یکبار اسم این افزونه ضروری وردپرس رو شنیده‌اید. وقتی شما وردپرس رو نصب میکنید چند افزونه وردپرس به صورت پیشفرض در قسمت افزونه‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها همین افزونه اکیسمت هست.

افزونه وردپرس Yoast seo

افزونه وردپرس Yoast Seo

بازهم افزونه وردپرس Yoast seo ، قبلا در دو مطلبه افزونه وردپرس Yoast seo و افزونه وردپرس سئو این افزونه ضروری وردپرس رو بهتون معرفی کردم و از اهمیت فراوانش صحبت کردم!

اما باز هم اینجا توضیحات مختصری درباره افزونه وردپرس yoasy seo بهتون میدم تا کسانی که اطلاعی ندارند با افزونه ضروری وردپرس یوآست آشنا بشوند.

افزونه وردپرس ساخت فرم تماس Contact Form 7

افزونه وردپرس Contact From 7

یکی از لازمه‌های هر وبسایت داشتن فرم تماس برای ارتباط کاربران یا مشتریان با مدیریت و پشتیبان سایت هستش ،افزونه ضروری وردپرس فرم ساز ۷ با ویژگی‌های زیاد و جالبی که به شما میده ، میتوانید تقریبا یک فرم تماس کاملا حرفه‌ای داشته باشید.

افزونه وردپرس ثبت نام و ورود Profile Bulider

افزونه وردپرس Profile Bulider

برای اینکه کاربران شما احساس بهتری در سایت شما داشته باشند شما موظفید یک سری کار‌ها رو برای آنها انجام بدهید ، یکی از این کارها داشتن فرم ورود و ثبت نام در صفحات سایت به علاوه پروفایل کاربری برای هر کاربر.

افزونه ضروری وردپرس profile bulider یکی از قدرتمند‌ترین افزونه‌های رایگان ثبت‌نام و ورود کاربران به سایت هستش که با ویژگی‌های خوب و منحصر به فردی که به کاربران میدهد انها را درگیر سایت شما میکند

البته اگر افزونه فـــــوق العاده حرفه‌ای تر برای سایت وردپرسی خودتون میخواهید که همه امکانات لازم برای عضو گیری رو داشته باشه میتوانید که از افزونه وردپرس userpro استفاده کنید که اتفاقا این افزونه پولی بوده و در سایتکدنویس به رایگان برای شما عزیزان قرار داده شده.

برای دانلود افزونه ها و مشاهده کامل مطالب به سایت منبع مراجعه کنید.

منبع : افزونه ضروری وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *